امیر مسعودی
درج آگهی رایگان
ايروبيك ايروبيك .

ايروبيك

 

 

تاثير ايروبيك بر لاغري و رعايت نكات ضروري كليك كنيد


مزاياي شگفت انگيز ورزش ايروبيك كليك كنيد

تغذيه مناسب براي ورزش ايروبيك كليك كنيد

آموزش تمرينات ايروبيك كليك كنيد

رازهاي ايروبيك را بدانيم كليك كنيد

چگونه و چه اندازه ايروبيك كار كنيم كليك كنيد

تاثير تمرينات ايروبيك در عضله سازي كليك كنيد

اثرات مثبت ايروبيك بر بدن و روحيه افراد كليك كنيد

انواع ورزش هاي ايروبيك كليك كنيد

چگونگي و نحوه تمرينات ايروبيك كليك كنيد

دانلود فيلم ايروبيك رايگان

    دانلود فيلم ايروبيك رايگان,
    دانلود رايگان فيلم ايروبيك,
    خريد اينترنتي فيلم آموزش ايروبيك,

حركات ايروبيك و بدنسازي پايه تمام ورزشهاست. تمام مردم چه در ايران و چه در جهان معتقدند كه ورزش از هر نوع كه باشد براي شادابي و سلامتي مؤثر و مفيد است و كمتر كسي است كه ذاتا از ورزش متنفر باشد. اكثر مردم ورزش كردن را دوست دارند ولي به دلايل مختلف اعم از كمبود وقت، مشغله زياد، تنبلي و . . . از آن گريزانند. بايد همه مردم را آگاه كرد كه «ورزش» انجام حركات سنگين و تمرينات سخت نيست و حتما نياز به محل مناسب، وقت زياد و انرژي فراوان ندارد، بلكه مي‌توان در خيابان، منزل و محل كار نيز شروع اوليه را انجام داد.
حركات ايروبيك (بدون وزنه) و حركات بدنسازي (با هالتر، دمبل، وزنه، سيم‌كش و . . .) كه پايه تمام ورزشهاست را مي‌توان نه تنها در باشگاه ورزشي بلكه در منزل و محل كار هم، به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقيقه انجام داد.
يك كشتي‌گير، يا يك فوتباليست و ورزشكاران ديگر رشته‌ها بايد اين دو نوع را، البته به صورت نيمه حرفه‌اي در خلال تمريناتشان انجام دهد. حتي خلبانان جت، بايستي روزانه يك ساعت حركات بدنسازي با وزنه انجام دهند و عضلات گردن، شانه، سينه و پايشان را تقويت كنند تا هنگام سرعتهاي بالا و پروازهاي مانوري، به دليل عدم رسيدن خون به مغز و سر كه دچار نابينايي موقت مي‌شوند، اين عضلات به كمك آنها بيايد و باعث پمپاژ بهتر خون گرديده و در نتيجه دچار مشكل نشوند.
● "ايروبيك" چيست؟
ايروبيك يعني فعاليتي كه عضلات بزرگ را به كار مي‌گيرد حداقل ۱۲ دقيقه با حالت ريتميك و موزون. در شرايطي كه سرعت و شدت تمرين قابل تحمل است و نياز بدن به استفاده از اكسيژن براي مدتي افزايش مي‌يابد، اين فعاليت انجام مي‌گردد. «ايروبيك» جزو فعاليت هوازي ( شدت تمرين بالاست و مدت تمرين پايين است).
از نظر پزشكي، اين ورزش سيستم قلب، عروق، تنفس را تعليم مي‌دهد و با سرعت و بازدهي بالا اكسيژن را مي‌گيرد و به قسمتهاي مختلف بدن مي‌دهد، تنفس يكنواخت از دهان و بيني توأم انجام مي‌شود و باعث تبادل اكسيژن و دي اكسيد كربن، كنترل قند خون، كنترل فشار خون و كم كردن وزن اضافي بدن خواهد شد.
ايروبيك وسيله‌اي مؤثر براي جلوگيري از افسردگي، بي‌حوصلگي، بي‌تابي است، چون هورمون اندروفين در بدن توليد مي‌شود و باعث ايجاد نشاط، تمركز ذهن و بالا رفتن خلاقيت فكري مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ساعت: ۰۹:۰۳:۵۸ توسط:ايروبيك موضوع:

دانلود فيلم آموزش ايروبيك

    دانلود فيلم آموزش ايروبيك,
    فيلم آموزش مقدماتي ايروبيك,
    فيلم آموزشي رايگان ايروبيك,
تصورات غلط
اين تصور غلط كه تمرينات ايروبيك ماهيچه ها را سفت وعضلاني مي كند بسيار طبيعي است اما واقعيتش اين است كه انجام اين تمرينات تاثير بسيار كمي در سفت كردن ماهيچه ها دارد. در تمرينات معمولي ايروبيك ماهيچه هايي كه در بدن بيش از سايرين فعاليت مي كنند صدها حركت ماهيچه اي را به طور متناوب تكرار مي نمايند، بدون اينكه در مقابل اين تمرينات مقاومتي نشان دهند. در صورتيكه بخواهيد ماهيچه ها و عضلا تتان محكم و سفت شوند تمرينات وزنه تاثير قابل توجهي خواهند داشت.
برداشت غلط ديگر در اين مورد اين است كه اغلب تصور مي كنند با انجام تمرينات ايروبيك در تعداد دفعات محدود و زمان نرمال مي توانند چربي اضافي و وزن زيادي خود را به سرعت كاهش دهند! در صورتي كه اين تصور صحت ندارد و افراد براي كاهش وزن اضافي بدن بايد با برنامه اي ويژه به فعاليت بپردازند.
اگر هدف شما از ايروبيك رسيدن به يك تعادل و بالانس جسماني و بالا بردن درصد سلامتي و داشتن روحيه خوب است ، تنها راه تاثيرگذار و موثر در اين امر انجام مرتب و هميشگي تمرينات اين رشته مي باشد
● هدف اصلي شما از انجام ايروبيك
اما اگر هدف شما از ايروبيك رسيدن به يك تعادل و بالانس جسماني و بالا بردن درصد سلامتي و داشتن روحيه خوب است، بايد به خاطر داشته باشيد كه تنها راه تاثيرگذار و موثر در اين امر انجام مرتب و هميشگي تمرينات ايروبيك مي باشد. حتي اگر اين تمرينات از حركات كششي بسيار طي مدت زمان كوتاهي برخودار باشند. سعي كنيد از ورزش ايروبيك لذت ببريد و تمريناتش را آسان بگيريد تا در طول يك مدت زمان مشخص تاثيراتش را ببينيد.
از آنجاييكه عمده تمرينات ايروبيكي روي تكرار حركات تاكيد دارد، به همين جهت نياز چنداني به تمركز كامل ندارد (هرچند توجه و تمركز كافي از لحاظ تكنيكي در انجام هر ورزشي مهم است) اما به هر حال خواندن و گوش كردن به موزيكها و نوارهاي آموزشي، تماشاي برنامه هاي تلويزيوني ايده جالبي براي يادگيري بهتر تمرينات ايروبيك است.
نكات مهم تمرينات خود را اعم از مدت زمان انجام و درجه سختي و آساني اش را يادداشت كنيد زيرا اين شيوه خوبي است كه در طول يك دوره تمريني بفهميد چقدر به آمادگي بدني و جسماني رسيده ايد. فراموش نكنيد كه مشاهده اين پيشرفتها شما را علاقه مند و پر انگيز به ايروبيك نگاه مي دارد.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ساعت: ۰۹:۰۳:۲۱ توسط:ايروبيك موضوع:

ايروبيك رزمي

    ايروبيك رزمي,
    ايروبيك و ورزش رزمي,
  ,  cd ايروبيك

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ساعت: ۰۹:۰۱:۴۴ توسط:ايروبيك موضوع:

دانلود cd ورزش ايروبيك

    دانلود cd ورزش ايروبيك,
    دانلود رايگان cd ايروبيك,حركات ايروبيك رشد مويرگ‌هاي كوچك در عضلات را تحريك كرده و اين پديده به رساندن موثرتر اكسيژن به عضلات كمك كرده و در دفع محصولات زائد سوخت‌وساز مثل اسيد لاكتيك كه تجمع آنها در عضلات باعث درد عضلاني مي‌شود، كمك مي‌كند.
به خاطر داشته باشيد حركات ايروبيك شايد دشوار باشد، ولي دردناك نيست. بنابراين اگر پس از انجام حركات دچار دردعضلاني يا مفصلي شديد (البته به جز روزهاي اولي كه اين ورزش را شروع كرده‌ايد) بهتر است چند روزي به خودتان استراحت بدهيد و يا با پزشك يا مربي ورزشي مشورت كرده و يا ورزش ديگري از گروه ورزش‌هاي ايروبيك را جايگزين قبلي كنيد. همچنين ورزش‌هايي مثل دوچرخه سواري و شنا به شما كمك مي‌كنند مفاصل خود را تقويت كنيد، چون در حين انجام اين فعاليت‌ فشار زيادي به مفاصل وارد مي‌شود.
● يك ليوان شادي لطفا
انجام حركات ريتميك و موزون ايروبيك به همراه شنيدن موزيك شاد، شما را سرحال مي‌آورد و افسردگي را از بين مي‌برد. همچنين در پايان يك روزكاري پرمشغله به شما كمك مي‌كند تا احساس آرامش كنيد.
در سال ۲۰۰۳ مطالعه‌اي در دانشگاه هاروارد نشان داد،‌مرداني كه ايروبيك كار مي‌كنند از نظر قواي جنسي همچون مردان ۲ تا ۵ سال جوان‌تر از خود، عمل مي‌كنند.
● ايروبيك چند ساعت؟
اينكه چه مدت زماني را براي انجام تمرينات ايروبيك اختصاص دهيد بستگي به هدف و شرايط فيزيكي شما دارد اما زمان ۱۰ تا ۶۰ دقيقه مناسب به نظر مي‌رسد.
اگر هدف شما كاهش وزن اضافي بدنتان است و شرايط جسماني بدنتان اجازه مي‌دهد، مي‌توانيد مدت بيشتري ورزش كنيد. تحقيقات اخير نشان داده‌اند كه شما با تمرينات منظم ۱۰ دقيقه‌اي،‌۲ يا ۳ بار در روز و حداقل ۵ روز در هفته، مي‌توانيد آمادگي جسماني مناسبي داشته باشيد.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ساعت: ۰۹:۰۱:۰۸ توسط:ايروبيك موضوع:

قيمت فيلم آموزش ايروبيك

    قيمت فيلم آموزش ايروبيك,
    خريد فيلم آموزش ايروبيك,
● ايروبيك چيست؟
ايروبيك يعني فعاليتي كه عضلات بزرگ را به كار مي‌گيرد، حداقل ۱۲ دقيقه با حركات ريتميك و موزون، در شرايطي كه سرعت و شدت تمرين قابل تحمل است و نياز بدن به اكسيژن براي مدتي افزايش مي‌يابد، اين فعاليت انجام مي‌گيرد. ايروبيك جزء‌ فعاليت‌هاي هوا‌رسان (شدت تمرين بالا و مدت تمرين پايين) است.
● جوايز ايروبيك
ايروبيك در سلامت معجزه مي‌كند، فقط كافي است حركت كنيد تا جوايز آن را دريافت كنيد:
▪ اكسيژن‌گيري بيشتر
وقتي شما حركات موزون و ريتميك ايروبيك را انجام مي‌دهيد، سرعت نفس كشيدن شما افزايش يافته و عمق هر نفس(دم) افزايش مي‌يابد، و نتيجه آن گرفتن اكسيژن بيشتر و بيشتر از هواست.
▪ قلب قوي‌تر
قلب شما براي اينكه ميزان بيشتري از اكسيژن و انرژي را به سوي عضلات‌تان بفرستد، سريع‌تر مي‌تپد و در هر تپش مقدار زيادي از اكسيژن را به سوي عضلات در حال حركت شما پمپ مي‌كند.
▪ تولد رگ‌هاي بيشتر
براي رساندن مقدار بيشتري از اكسيژن به عضلات شما، مويرگ‌هاي عضلات بزرگ‌تر(گشادتر) مي‌شوند تا محصولات‌ زايد حاصل از سوخت و ساز مانند اسيدلاكتيك و دي‌اكسيد‌كربن را از محل دور كنند. اگر شما مدتي به ورزش‌هاي خود ادامه دهيد، مويرگ‌هاي بيشتري در عضلات شما شكل مي‌گيرند.
▪ افزايش درجه حرارت بدن ممنوع
درجه حرارت بدن شما، هنگامي كه عضلات خود را مرتبا حركت مي‌دهيد،‌افزايش مي‌يابد و براي جلوگيري از افزايش دماي بدن، بدن شما گرما و انرژي حاصل را به روش‌هاي مختلف، مثلا بازدم به هوا پس مي‌دهد، همچنين با عرق كردن شما، حرارت آب و مواد معدني را دفع مي‌كنيد.
▪ آرامبخشي بدون مسكن
انجام حركات ورزشي ايروبيك به صورت منظم باعث آزاد شدن آندرفين در بدن شده كه يك مسكن (ضددرد) طبيعي است.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ساعت: ۰۸:۵۶:۵۷ توسط:ايروبيك موضوع: