ايروبيك

 

 

تاثير ايروبيك بر لاغري و رعايت نكات ضروري كليك كنيد


مزاياي شگفت انگيز ورزش ايروبيك كليك كنيد

تغذيه مناسب براي ورزش ايروبيك كليك كنيد

آموزش تمرينات ايروبيك كليك كنيد

رازهاي ايروبيك را بدانيم كليك كنيد

چگونه و چه اندازه ايروبيك كار كنيم كليك كنيد

تاثير تمرينات ايروبيك در عضله سازي كليك كنيد

اثرات مثبت ايروبيك بر بدن و روحيه افراد كليك كنيد

انواع ورزش هاي ايروبيك كليك كنيد

چگونگي و نحوه تمرينات ايروبيك كليك كنيد

آموزش ايروبيك فريبا بياچه

    آموزش ايروبيك فريبا بياچه
    دانلود آموزش ايروبيك فريبا بياچه mitv
    ايروبيك فريبا بياچه,

نحوه برگزاري يك جلسه ورزش ايروبيك
به طور استاندارد 45 الي 60 دقيقه مي باشد.

كمترين زمان براي انجام ايروبيك 15 الي 20 دقيقه مي باشد اما براي اينكه اثر مناسبي بر روي بدن داشته باشد بهتر است به 30دقيقه اين زمان را برسانيم.
تعداد دفعات نرمال و معمول انجام تمرينات ايروبيك دو بار در طول هفته است اما به عقيده كارشناسان و فيزيولوژيستها سه تا پنج نوبت تمرينات در طول هفته بهتر و موپر تر خواهد بود.
اگر هدف اصلي شما از ايروبيك از دست دادن چربي و وزن اضافي باشد شش يا هفت نوبت در هفته كه تقريبا معدل روزي يك مرتبه است و مي تواند شما را به وزن مطلوبتان برساند. در مجموع آنچه در انجام اين تمرينات حائز اهميت است افزايش مدت زمان انجام حركات ،استمرار و تكرار و بالا بردن ميزان دشواري تمرينات مي باشد.
كليه تعاريف يك جلسه تمرين روزانه آمادگي جسماني در اين رشته قابل اجرا مي باشد.
مربيان ايروبيك روبروي شاگردان خود همانند آينه ورزش مي كنند اين موضوع باعث ارتباط صميمانه تري بين مربي و شاگردان است اين موقعيت باعث نظارت بهتر و اداره اصولي كلاس ميشود.
مربي فقط زماني كه طراحي حركت پيچيده و يا چرخش و تغيير جهت و رويكرد و وجود دارد مي توانند همسوي شاگردان قرار گيرد.
به لحاظ كار همانند آينه بايد توجه داشت كه پاي راست شاگردان پاي چپ مربي خواهد بود و اين موضوع بايد همواره توسط مربي رعايت شود چون اكثريت مخاطبين راست دست و راست پا هستند مربيان ايروبيك معمولاً حركات را با پاي چپ خود آغاز مي كنند.
نكته= قبل از ورود به كلاس ايروبيك و بدنسازي حتماً اگر ناراحتي جسمي- روحي- ذهني داريد با مربي خود در ميان بگذاريد تا راهنمايي لازم صورت بگيرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ساعت: ۰۹:۱۵:۱۰ توسط:ايروبيك موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :