ايروبيك

 

 

تاثير ايروبيك بر لاغري و رعايت نكات ضروري كليك كنيد


مزاياي شگفت انگيز ورزش ايروبيك كليك كنيد

تغذيه مناسب براي ورزش ايروبيك كليك كنيد

آموزش تمرينات ايروبيك كليك كنيد

رازهاي ايروبيك را بدانيم كليك كنيد

چگونه و چه اندازه ايروبيك كار كنيم كليك كنيد

تاثير تمرينات ايروبيك در عضله سازي كليك كنيد

اثرات مثبت ايروبيك بر بدن و روحيه افراد كليك كنيد

انواع ورزش هاي ايروبيك كليك كنيد

چگونگي و نحوه تمرينات ايروبيك كليك كنيد

دانلود تصويري آموزش ايروبيك

    دانلود تصويري آموزش ايروبيك,
    دانلود آموزش ايروبيك تصويري,
    معرفي كلاسهاي آموزش ايروبيك,

سختي تمرينات ايروبيك چگونه سنجيده مي شود؟

**با تعيين و اندازه گيري ضربان قلب، همچنين با انجام آزمايش صحبت كردن مي توان سختي تمرينات را بررسي كرد. فرد بايد بتواند هنگام تمرين به راحتي صحبت كند.

*چه توصيه اي به افرادي كه اين ورزش را انتخاب مي كنند، داريد؟

**افراد با سن بيشتر از ۴۰ سال بايد اين ورزش ها را با مشورت پزشك، انجام آزمايشهاي تراكم استخوان و گرفتن نوار قلب شروع كنند تا دچار مشكل نشوند؛ همچنين افراد مسن بايد مراقب بافت نرم بدن باشند و نيز بهتر است كه با افزايش سن از وزنه هاي سبكتر براي انجام تمرينات استفاده كرد.پيشنهاد مي شود در مدت تمرين در يك روز، هر چند دقيقه حركات عوض و از انجام فعاليتهاي تكراري خودداري شود. بايد لباسي براي انجام ورزش ايروبيك انتخاب شود كه راحت و داراي قابليت كشش باشد، فرد همچنين بايد كفش ورزشي مناسب بپوشد تا از آسيب رسيدن به كف پا جلوگيري كند.افراد هنگام انجام حركات ايروبيك، موزيك ملايم گوش مي كنند و كمتر خسته مي شوند، بنابراين توصيه مي شود، اين حركات با شنيدن موزيك مناسب همراه شود.

۵- ميزان صحيح ورزش:

همه نوع تمرين ورزشي از جمله ورزش هاي ايروبيك، تمرينات كششي و قدرتي براي قلب شما خيلي مفيد هستند. در كل، اين تمرينات وزن شما را پايين نگه مي دارند و ميزان آمادگي جسمي شما را بالا مي برند كه روي هم رفته موجب سلامتي شما مي شوند. اما بهترين ورزش براي قلب شما، تمرينات ايروبيك هستند.تمرينات ايروبيك كه ضربان قلب شما را افزايش مي دهند در كل ۳ مزيت دارند: اولين آنها اين است كه ماهيچه هاي قلب شما را مستقيماً به ورزش كردن وادار مي كنند. مثل همه ي ماهيچه هاي ديگر وقتي كه شما قلب را مجبور به كار بيشتر كنيد قلب تان، قوي تر خواهد شد. دوم اين كه وقتي ضربان قلب تان را بيشتر مي كنيد قلبتان خون بيشتري به درون بدن تان پمپاژ مي كند اين موجب افزايش گردش خون شده و اكسيژن بيشتري به سلول هاي بدنتان از جمله سلول هاي خود قلب مي رساند. و نهايتاً سوم آن كه تمرينات ايروبيك بيشترين ميزان كالري را مي سوزانند و تحقيقات رابطه ي مستقيمي بين ميزان كالري سوزانده شده و ميزان افزايش سلامتي قلب نشان داده اند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ساعت: ۰۹:۲۷:۴۶ توسط:ايروبيك موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :