ايروبيك

 

 

تاثير ايروبيك بر لاغري و رعايت نكات ضروري كليك كنيد


مزاياي شگفت انگيز ورزش ايروبيك كليك كنيد

تغذيه مناسب براي ورزش ايروبيك كليك كنيد

آموزش تمرينات ايروبيك كليك كنيد

رازهاي ايروبيك را بدانيم كليك كنيد

چگونه و چه اندازه ايروبيك كار كنيم كليك كنيد

تاثير تمرينات ايروبيك در عضله سازي كليك كنيد

اثرات مثبت ايروبيك بر بدن و روحيه افراد كليك كنيد

انواع ورزش هاي ايروبيك كليك كنيد

چگونگي و نحوه تمرينات ايروبيك كليك كنيد

دانلود فيلم آموزش كش ايروبيك

دانلود فيلم آموزش كش ايروبيك,
خريد اينترنتي فيلم آموزش ايروبيك,
دانلود رايگان فيلم آموزش ايروبيك,
دانلود فيلم آموزش ورزش ايروبيك,

ايروبيك يا حركات موزون هوازي يكي از روش هاي تمريني براي كسب آمادگي جسماني (هوازي) است و توانايي قلب و عروق و سيستم تنفسي را افزايش مي دهد.
به طور كلي هر فعاليتي كه نياز بدن به استفاده از اكسيژن را براي مدت قابل توجهي افزايش دهد »ايروبيك« نام دارد.
اين شيوه ورزشي از دهه۱۹۶۰ متداول شد و در سال۱۹۸۰ در زمره پرطرفدارترين ورزش دنيا قرار گرفت و امروزه از جمله ورزش هاي پرطرفدار و مورد توجه است.

X

 

شيوه تمريني ايروبيك موجب توسعه و افزايش آمادگي جسماني (هوازي) مي شود و اين مسئله موجب افزايش قدرت، سرعت و هماهنگي بين اعصاب و عضلات، انعطاف پذيري و چابكي مي شود. در اجراي حركات ايروبيك، تمركز ذهني از اهميت بسزايي برخوردار است. اين مسئله موجب رشد ذهني و توسعه خلاقيت مي شود. امروزه در بسياري از نقاط جهان، اين ورزش پر تحرك و پرجاذبه، به عنوان يك ابزار با ارزش براي حفظ سلامتي و تندرستي انسان ها محسوب مي شود.

از آن جايي كه اين حركات ورزشي از سوخت چربي بهره مي گيرند، با انجام آن چربي هاي اضافي بدن به عنوان سوخت يا انرژي مصرف شده و وزن اضافي بدن كاهش مي يابد و با ادامه چنين حركاتي به تدريج قلب و سيستم عروقي و تنفسي در مقابل فعاليت هاي حركتي از كارايي بالاتري برخوردار مي شوند. شيوه تمرين ايروبيك، به سبب اجراهاي هوازي موزون و هماهنگ كه با موزيك همراه است، وسيله اي بسيار موثر براي جلوگيري از افسردگي، رفع بي حوصلگي و بي تابي است و به دليل آن كه فرد تمرين كننده اين ورزش را به شكل گروهي و در قالب حركاتي موزون و از قبل تعيين شده دنبال مي كند، تاثير بسزايي در تقويت رفتارهاي گروهي دارد. در تمرين هاي ايروبيك برخلاف تمرين هاي آمادگي جسماني (كه بين تمرين ها استراحت هاي كوتاه در نظر گرفته مي شود)، اجراي حركات بدني به شكل تركيبي (commbination ) صورت مي گيرد و زماني در حدود۴۵ الي۶۰ دقيقه را به خود اختصاص مي دهد.

اين نوع روش تمرين به تمرين كننده فرصت مي دهد كه ناخودآگاه از خلاقيت هاي ذهني و هنري در وجودش بيشتر استفاده كند و استعدادهاي نهفته خود را آشكار سازد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۳۹۳ساعت: ۰۳:۴۰:۰۶ توسط:ايروبيك موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :