ايروبيك

 

 

تاثير ايروبيك بر لاغري و رعايت نكات ضروري كليك كنيد


مزاياي شگفت انگيز ورزش ايروبيك كليك كنيد

تغذيه مناسب براي ورزش ايروبيك كليك كنيد

آموزش تمرينات ايروبيك كليك كنيد

رازهاي ايروبيك را بدانيم كليك كنيد

چگونه و چه اندازه ايروبيك كار كنيم كليك كنيد

تاثير تمرينات ايروبيك در عضله سازي كليك كنيد

اثرات مثبت ايروبيك بر بدن و روحيه افراد كليك كنيد

انواع ورزش هاي ايروبيك كليك كنيد

چگونگي و نحوه تمرينات ايروبيك كليك كنيد

خريد سي دي آموزش ايروبيك

    خريد سي دي آموزش ايروبيك,
    دانلود رايگان سي دي ايروبيك,
    دانلود سي دي تصويري ايروبيك,
    دانلود سي دي هاي ايروبيك,

هدف اصلي شما از انجام ايروبيك اما اگر هدف شما از ايروبيك رسيدن به يك تعادل و بالانس جسماني، و بالا بردن درصد سلامتي و داشتن روحيه خوب است، بايد به خاطر داشته باشيد كه تنها راه تاثير گذار و موثر در اين امر انجام مرتب و هميشگي تمرينات ايروبيك مي باشد. حتي اگر اين تمرينات از حركات كششي بسيار طي مدت زمان كوتاهي برخودار باشند. سعي كنيد از ورزش ايروبيك لذت ببريد و تمريناتش را آسان بگيريد تا در طول يك مدت زمان مشخص تاثيراتش را ببينيد. از آنجاييكه عمده تمرينات ايروبيكي روي تكرار حركات تاكيد دارد، به همين جهت نياز چنداني به تمركز كامل ندارد (هرچند توجه و تمركز كافي از لحاظ تكنيكي در انجام هر ورزشي مهم است) ، اما به هر حال خواندن و گوش كردن به موزيكها و نوارهاي آموزشي، تماشاي برنامه هاي تلويزيوني ايده جالبي براي يادگيري بهتر تمرينات ايروبيك است. به خاطر داشته باشيد اگر شما نميتوانيد در حين تمرينات صحبت كنيد به اين علت است كه خوب تنفس نميكنيد، اگرچه شايد كمي سخت باشد، اما لذت بردن شما را از تمرينات دو چندان ميكند. جدول تمرينات ايروبيكي به طرز جالبي اطلاعاتي را كه شما بايد داشته باشيد در اختيارتان ميگذارد و به طور روزانه پيشرفت شما را مورد محاسبه قرار ميدهد. نكات مهم تمرينات خود را اعم از مدت زمان انجام و درجه سختي و آساني اش را يادداشت كنيد، زيرا اين شيوه خوبيست كه در طول يك دوره تمريني بفهميد چقدر به آمادگي بدني و جسماني رسيده ايد. مشاهده اين پيشرفتها شما را علاقه مند و پر انگيز به ايروبيك نگاه ميدارد.

 

ايروبيك در زنان
خانمها تصور مي‌كنند اگر با دستگاه، تمرين بدنسازي كنند، بدن آنها عضلاني مي‌شود، در اين رابطه بايد گفت كه ميزان عضلاني شدن و جذابيت به اين رشته، بين خانمها و آقايان و افراد مختلف، تفاوت دارد. زيرا بدن خانمها به علت اختلاف هورموني با آقايان واكنش متفاوت به اين تمرينات نشان مي‌دهد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۳۹۳ساعت: ۰۳:۴۶:۵۹ توسط:ايروبيك موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :