ايروبيك

 

 

تاثير ايروبيك بر لاغري و رعايت نكات ضروري كليك كنيد


مزاياي شگفت انگيز ورزش ايروبيك كليك كنيد

تغذيه مناسب براي ورزش ايروبيك كليك كنيد

آموزش تمرينات ايروبيك كليك كنيد

رازهاي ايروبيك را بدانيم كليك كنيد

چگونه و چه اندازه ايروبيك كار كنيم كليك كنيد

تاثير تمرينات ايروبيك در عضله سازي كليك كنيد

اثرات مثبت ايروبيك بر بدن و روحيه افراد كليك كنيد

انواع ورزش هاي ايروبيك كليك كنيد

چگونگي و نحوه تمرينات ايروبيك كليك كنيد

دانلود رايگان سي دي آموزش ايروبيك

    دانلود رايگان سي دي آموزش ايروبيك,
    دانلود رايگان سي دي ايروبيك خارجي,
    دانلود رايگان سي دي ايروبيك در خانه 2,
    خريد اينترنتي سي دي صوتي تصويري ايروبيك,
كاهش چربي و وزن اضافي
اگر هدف اصلي شما از ايروبيك از دست دادن چربي و وزن اضافي باشد، ۶ يا ۷ نوبت در هفته كه تقريبا معادل روزي يك مرتبه است، مي تواند تاثير بالقوه اي روي اندام شما داشته باشد و شما را به وزن مطلوبتان برساند. در مجموع آنچه در انجام اين تمرينات حائز اهميت است افزايش مدت زمان انجام حركات، استمرار و تكرار و بالا بردن ميزان دشواري تمرينات مي باشد. مخصوصا اگر در شرايط جسماني مناسبي نيستيد، وزن اضافي داريد، سالخورده ايد و يا در دوران بهبودي از مصدوميت و سپري كردن دوران نقاهت هستيد، اين تمرينات برايتان بسيار مفيد خواهد بود.

● گرم كردن بدن
با حركات و نرمشهايي خيلي نرم و آرام در كمال آرامش خودتان را گرم كنيد، همين نرمشها باعث مي شوند تا اگر مشكل جسماني داريد ناراحتي و دردتان كاهش پيدا كند و كم كم بهبود پيدا كنند. گرم كردن و آماده كردن بدن براي تمرينات ايروبيك با انجام نرمشهايي سبك و در سطوح ساده اي از تمرينات كششي به مدت ۲ تا ۱۰ دقيقه به شما كمك ويژه اي خواهد كرد اما به ياد داشته باشيد كه نبايد به طور ناگهاني در طول انجام تمرينات، آنها را متوقف كنيد چرا كه ممكن است دچار مشكل شويد.

● تصورات غلط
اين تصور غلط كه تمرينات ايروبيك ماهيچه ها را سفت وعضلاني مي كند بسيار طبيعي است اما واقعيتش اين است كه انجام اين تمرينات تاثير بسيار كمي در سفت كردن ماهيچه ها دارد. در تمرينات معمولي ايروبيك ماهيچه هايي كه در بدن بيش از سايرين فعاليت مي كنند صدها حركت ماهيچه اي را به طور متناوب تكرار مي نمايند، بدون اينكه در مقابل اين تمرينات مقاومتي نشان دهند. در صورتيكه بخواهيد ماهيچه ها و عضلا تتان محكم و سفت شوند تمرينات وزنه تاثير قابل توجهي خواهند داشت.

برداشت غلط ديگر در اين مورد اين است كه اغلب تصور مي كنند با انجام تمرينات ايروبيك در تعداد دفعات محدود و زمان نرمال مي توانند چربي اضافي و وزن زيادي خود را به سرعت كاهش دهند! در صورتي كه اين تصور صحت ندارد و افراد براي كاهش وزن اضافي بدن بايد با برنامه اي ويژه به فعاليت بپردازند.
اگر هدف شما از ايروبيك رسيدن به يك تعادل و بالانس جسماني و بالا بردن درصد سلامتي و داشتن روحيه خوب است ، تنها راه تاثيرگذار و موثر در اين امر انجام مرتب و هميشگي تمرينات اين رشته مي باشد



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۳۹۳ساعت: ۰۳:۵۳:۵۲ توسط:ايروبيك موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :