ايروبيك

 

 

تاثير ايروبيك بر لاغري و رعايت نكات ضروري كليك كنيد


مزاياي شگفت انگيز ورزش ايروبيك كليك كنيد

تغذيه مناسب براي ورزش ايروبيك كليك كنيد

آموزش تمرينات ايروبيك كليك كنيد

رازهاي ايروبيك را بدانيم كليك كنيد

چگونه و چه اندازه ايروبيك كار كنيم كليك كنيد

تاثير تمرينات ايروبيك در عضله سازي كليك كنيد

اثرات مثبت ايروبيك بر بدن و روحيه افراد كليك كنيد

انواع ورزش هاي ايروبيك كليك كنيد

چگونگي و نحوه تمرينات ايروبيك كليك كنيد

يلم آموزش ايروبيك

فيلم آموزش ايروبيك,
فيلم آموزش مقدماتي ايروبيك,

درهمه ي تمرينات و نرمش هاي ايروبيك حركات سريع پاها مشاهده مي شود . بنابراين براي حفظ راحتي و جلوگيري از ضرب ديدگي اعضاي بدن ، كفش هاي مخصوص ايروبيك توصيه مي شود . همه ي كفش هاي ايروبيك براي همه ي افراد ، كفش هاي كامل و مناسبي محسوب نمي شوند .
تمرينات ايروبيك انواع فعاليت هاي ايروبيك را شامل مي شوند . مثل دوچرخه سواري ، اسكيت در پيست ، اسكيت خطي ( همراستا ) ، پياده روي ، پرش ، طناب زدن ، دوي تند ، دوي آهسته ، بالا رفتن از پله ها و شنا كردن .
براي هر كدام از اينها نمي توان از يك مدل يكسان كفش استفاده كرد . ورزش هاي متفاوت ايروبيك ، حركات متقاوت ايروبيك دارند و بر همين اساس كفش هاي مخصوص ايروبيك طراحي مي شوند . بنابراين بهترين كفش براي ايروبيك ، آن كفشي است كه براي ورزش ايروبيكي كه شما انجام مي دهيد ، طراحي شده باشد . كفش هاي مخصوص گام برداشتن
تمرين كردن به شما در مورد مزاياي ايروبيك هاي مثل پياده روي و دو آگاهي كاملي مي دهند و به شما خواهند گفت كه كارهايي مثل دويدن ، پرش كردن ، در جا زدن چقدر براي بدن مفيد هستند . بنابراين كفش هايي كه براي اين نوع از فعاليت هاي ايروبيك استفاده مي شوند بايد طوري طراحي شوند كه حداكثر پايداري و حداقل انتقال ضربه ( از كف پا ) به بدن را داشته باشند. چرا كه بدن حركات مختلفي انجام مي دهد .
وقتي كه قصد خريد كفش را داريد ، سعي كنيد مثل وقتي كه لباس مي شوييد ، به آرامي كفش را بپيچانيد . كفش هاي ايروبيك با كيفيت خوب به راحتي خم مي شوند . كفش هايي كه از پهلو داراي نوار ( يا تسمه ) هستند ، پايداري قسمت جلوي پا را در هنگام تمرين افزايش مي دهند . همچنين خوب نگاه كنيد كه كفش شما با اندازه ي پاي شما متناسب باشد . چرا كه به هيچ وجه مجاز به استفاده از كفش هاي گشاد براي انجام تمرين ايروبيك نيستيد . گيرها و استقامت در برابر سطوح لغزنده ، فاكتور ديگري است كه در هنگام خريد كفش مخصوص انجام ايروبيك بايد در ذهن داشته باشيد . براي پايداري بهتر قوزك پا ، كفش شما بايد داراي پاشنه اي پهن و قسمت پشت پاشنه اي محكم باشد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۳ساعت: ۱۰:۱۸:۱۵ توسط:ايروبيك موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :