ايروبيك

 

 

تاثير ايروبيك بر لاغري و رعايت نكات ضروري كليك كنيد


مزاياي شگفت انگيز ورزش ايروبيك كليك كنيد

تغذيه مناسب براي ورزش ايروبيك كليك كنيد

آموزش تمرينات ايروبيك كليك كنيد

رازهاي ايروبيك را بدانيم كليك كنيد

چگونه و چه اندازه ايروبيك كار كنيم كليك كنيد

تاثير تمرينات ايروبيك در عضله سازي كليك كنيد

اثرات مثبت ايروبيك بر بدن و روحيه افراد كليك كنيد

انواع ورزش هاي ايروبيك كليك كنيد

چگونگي و نحوه تمرينات ايروبيك كليك كنيد

تغذيه مناسب براي ورزش ايروبيك كليك كنيد

تغذيه مناسب براي ورزش ايروبيك
بهترين نوشيدني بعد از تمرين:

 كارشناسان تغذيه و سلامت در يك مطالعه جديد ادعا كرده اند كه براي رفع خستگي و تامين مجدد انرژي بدن پس از انجام تمرينات ورزشي، مصرف آب گوجه فرنگي بهتر و موثرتر از نوشابه هاي انرژي زا است.

كارشناسان مي گويند: گوجه فرنگي حاوي مواد شيميايي حياتي است كه اين مواد به بهبود عضلات و رفع خستگي آنها و نيز بازگرداندن سطح قند خون به وضعيت عادي پس از انجام تمرينات ورزشي و كشيدگي ماهيچه ها و عروق كمك مي كنند.
به نوشته روزنامه ديلي ميل، كارشناسان تعدادي از انستيتوهاي سلامت در يونان آزمايشاتي را روي ۱۵ ورزشكار طي يك دوره دو ماهه انجام دادند. ۹ نفر از اين ورزشكاران پس از ورزش، آب گوجه فرنگي نوشيدند و شش نفر ديگر نيز از نوشابه هاي انرژي زاي ورزشي استفاده كردند.
نتايج بررسي ها نشان داد در گروهي كه پس از انجام تمرينات از آب گوجه فرنگي استفاده كردند پس از مصرف اين نوشيدني، تنش و فشار عضلاني سريعتر بهبود پيدا كرد و همچنين سطح قند خون آنها زودتر به حالت طبيعي بازگشت.
جزئيات اين آزمايش در طط «غذا و سم شناسي شيميايي» ارائه شده است.

به ادامه مطالب برويد

 

ميوه هاي خود را زماني مصرف كنيد كه معده تان خالي است
و يا قبل از خوردن وعده هاي غذاييتان ميل كنيد
شما بارها شنيده ايد كه بسياري شكايت ميكنند كه هر زمان كه هندوانه ميخورم، غذا بالا مي آيد
و يا هر زمان كه ميوه درخت قهوه سوداني را مي خورم معده ام نفخ ميكند
زماني كه موز ميخورم همه اش حس اينكه بايد فورا به دستشويي بروم را دارم و غيره ...
در حقيقيت همه اينها اتفاق نخواهند افتاد اگر ميوه را زماني بخوريد كه معده تان خالي است.
ميوه ها با غذاي فاسد شده تركيب ميشوند و گاز توليد ميكنند و در نتيجه شما بالا مي آوريد.
جالب است بدانيد كه سفيدي مو، تاس شدن، گودي هاي سياه زير چشم و بسياري مشكلات ديگر اتفاق نخواهد افتاد اگر با معده خالي ميوه ميل كنيد.

 

كيوي: ميوه كوچك اما بسيار مقوي

اين ميوه منبع خوبي از پتاسيم، منيزيم، ويتامين E و فيبر است
حجم ويتامين C اين ميوه دوبرابر حجم ويتامين C پرتقال است

سيب: روزانه خوردن يك سيب، شما را از مراجعه به دكتر بي نياز ميكند




سيب مقدار كمي ويتامين C دارد، اما داراي آنتي اكسيدانها و فلاونهاست (ماده شيميايي بيرنگ و متبلور)
كه هر دوي اينها فعاليت ويتامين C در بدن را زياد كرده و تسهيل مي بخشند
و در نتيجه ريسك مبتلا شدن به سرطان روده، حملات قلبي و سكته كاهش پيدا ميكند


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۳ساعت: ۱۱:۴۹:۴۲ توسط:ايروبيك موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :